Tuesday, June 16, 2009

story sex girl n boy 2

kongkek awek jepun
Aku ingin mengisahkan tentang pengalamanku ini ketika aku berkerja di sebuah ejen pelancongan di Penang. Aku adalah Manager Ejen pelancongan tu. Waktu cuti sekolah lalu adalah sekumpulan pelajar dari Jepun menginap di hotel 5 bintang yang terkenal di Penang. Sibuk lah aku kena uruskan program-program depa sebab depa ni semua tetamu VIP hotel ni. Pada petang tu, 2 awek Jepun datang menemui aku. Dia orang wakil kumpulan pelajar-pelajar tu sebab depalah yang paling pandai bahasa Inggeris. Dia hendak berbincang tentang jadual depa pada esok hari. Kali ni lain sikit sebab budak budak tu nak keluar bandar jadi kenalah uruskan pasal sarapan, transport dan wake up call depa. Aku kata aku sedang sibuk depa kata tak apa dia buleh tunggu.
Pada jam 10 malam gitu baru lah aku selesai urusan aku. "Hello, is this room #509, Ms Uchiyama?" aku menelefon ke kamar. "Hait, Uchiyama speaking, you Mr.#####?" dia menjawab. Depa ni memang tunggu aku. "So, Ms Uchiyama may I see you at the lobby for discussion?" aku bertanya lagi, "No, no I want you to come in my room because my schedule is in my room" aku pun tak banyak bantah lah sebab depa di tetamu VIP.
Ding!Dong!, "Ms Uchiyama, this is the Manager", aku kenalkan diri aku bila sampai saja biliknya. Seorang gadis Jepun mengintai dari tepi pintu, "Oh, Mr.##### you are here please give me a minute" dia menutup semula pintu tu. Dalam seminit gitu baruylah dia buka pintu tu dan meyuruh aku masuk."Do Zo, please come in" aku terus melangkah masuk ke biliknya.
Dia kenalkan aku dengan satu lagi member dia yang sebilik tu namanya, Yobi. Dia ni muda sikit dari si Uchiyama ni. Selepas bersalaman tu baru lah aku perasan yang dua2 awek ni cuma pakai T-shirt putih labuh sampai ke peha depa nu. Phuih! Menggoda betul cara pakaian depa ni, hati ku berkata." Sorry, we are about to sleep when you call. I thought you not going to call." katanya. "Oh, no Ms Uchiyama, it's my job and I have to complete it" jawab ku dengan bersemangat."So, do you like to have a beer Mr#####?" pelawanya."Okay" kataku dengan ringkas, aku tak kisah sangat sebab aku memang kaki arak."Here you go, this Asahi beer from Japan!" "Thanks" aku menjawab. "So, lets get back to business" katanya ringkas.
Kami pun berbincang tentang jaduyal depa untuk esok hari. Sambil berbincang tu, sambil aku hirup beer tu mereka pun minum sama. Tapi mata aku pun sempat curi tengok bentuk body depa. Aku perasan lagi yang kedua ni tak pakai bra, sebab aku nampak puting tetek depa menusuk keluar t-shirt putih yg depa pakai tu. Dan ada kala tu bila dia tukar cara duduk tu, terserlah peha peha yg gebu tu. Batangku, tak tahan lagi lihat kan godaan dua2 awek ni. Secara diam, ternampak lah bentuk batang butoh ku. Perbincangan kami menjadi hangat dan diselang selikan dengan 'dirty jokes'. Rupanya depa ni open-minded, aku pulak dah kena pukulan arak bertambah lah idea idea kotor.
Setelah selesai perbincangan kami aku pun habiskan beer didalam tin tu aku pon minta diri untuk uruskan apa yang dah kita rancangkan."Oh, wait a minute you have not complete your job, Mr.#####!" aku pun bertanyakan apa dia sedangkan semua dah selesai di bincangkan tadi. Depa berdua sedang cakap sesuatu dalam bahasa depa yang aku pon tak paham. Tiba-tiba depa pon tengok kat aku sambil tersenyum dengan penuh makna. "We saw you looking at us, you were looking at our breast and our legs and we saw your erection!" aku terpaku sekejap bila dengar kata kata tu! Macam tak percaya bila pompuan cakap begitu apa lagi guest!
Si Uchiyama pon mendakap aku dari depan dan Yobi pula mendakap aku dari belakang bagaikan tak mahu lepaskan aku."Mr.##### you have to complete your job before you live our room" Uchi berbisik padaku sambil mencium pipiku. Terasa jari Yobi bermain di punggongku dan meraba di sekitar leherku. Ah bagaikan bulan jatuh ke riba! Dengan tak berlengah dan sememangnya apa yang aku mimpikan sejak tadi menjadi nyata aku terus menulum lidah dengan si Uchi sambil Yobi menjilat jilat telingaku.
Dengan perlahan depa tanggalkan pakaian ku. Aku meraba-raba buntut Yochi yang muda, rasanya dia tak pakai seluar dalam bila aku meraba si Uchi pun sama. Jadi dua2 tu memang tak pakai sd sejak tadi, aku melingarkan jari aku pergi ke sasaran utamaku. Bulu pantat depa boleh dikira maklum lah umur sekitar 16-17 gitu manalah lebat sangat. Sejak aku bekerja di travel line inilah pertama kali aku rasa pantat Jepon dan main dengan guest. Sebelom ni aku cuma dapat receptionist hotel yang mana guest aku tinggal.
Kami berganti-ganti mengulum lidah masing2. Sesekali Uchi dan Yobi berciuman sambil aku menikmati buah dada yang mengkal dan keras tu dengan tanganku. Tangan Uchi dan Yobi dh pom sampai ke pedang rahsia aku. Dengan usapan yg cukup manja, Uchi membisik"I want to Kamikaze using your sword Mr.#####!" aku pun menjawab "Yes, I let both of you killed with my sword!"
Depa terus selak seluar boxer ku dan seakan merebut hendak mengulum batangku. Aaah memang best, dua mulut sekali mengulum batangku. Suatu pengalaman yang belom pernah dirasa. Depa berganti pulak mengulum batangku dan satu lagi mengulum telog ku yg melondeh tu. Aku pun meraba ke alor mereka yg dah sememangya basah. Kedua-dua lubang pantat depa memanglah ketat. Aku mengerjakan apa yang patut aku lakukan.
Kini giliran aku pula 'mouth-diving' kat depa. Aku menjilat kelentit si Yobi yang segar dan harum tu dia masih mengulum batangku sedangkan si Uchi menghisap dan menjilat telog ku. "Aaaargh, uuurgh...." si Yobi merengek kesedapan. "ummph, ummph nice balls" gurau si Uchi. Aku masih di posisi yang sama cuma kedua awek tu jer yang berganti tempat.
Setalah pedang ku siap di 'polish' samapai lah masanya aku menghunus kedua2 dengan pedang yg kilat tu. Aku menyuruh Uchi berbaring sambil menguak kan kakinya selebar-lebarnya. Yobi hanya melihatkan tikamanku dari sisi Uchi sambil meramas-ramas tetek Uchi. Yobi sambil menjilat tetek Uchi ketika aku sedang 'mengoyak-ngoyakkan' daging si Uchi yang masih mentah tu. "Aaaarg, aaargh, aaarg, oooh..." suara Uchi memecahkan kesunyian malam. Jepun ni memang bising kalau main, aku rasa satu hotel boleh dengar! Aku percepatkan lagi pacuanku semakin kuat lagi dia memekik.
Aku berbaring dan Si Yobi pula menunggang ku, Si Uchi pula menyokongnya dari belakang. Wah, pantat dua2 awek ni macam belom pernah di tebok orang. Tapi cara depa main macam dah expert pulak. Si Yobi dengan perlahan memasukkan batangku yang panjangnya 6" dan lebar bulat dalam 3" ke lubangnya yang sempit tu. Si Uchi pula memukul punggong si Yobi higga kemerah merahan untuk menggairahkan lagi adegan seks kami. Henjutan si Yobi semakin lama semakin laju apabila dipukul seperti kuda.
'Aiiih, aiiiih , aiiih....uuuh Mr.##### kill me kill me kill me more' begitulah teriakkan si Yobi bil henjutan nafsunya semakin kuat. Kini aku menyuruh Yobi berbaring dan Si Uchi melutut di atas Yobi sambil berciuman. Aku menghunus pedang sakti ku ke pantat si Uchi dari belakang ala-dog style. Hentakkan ku terus melaju dan kuat, 'cepep, kecepep, kecepep' apabila hentakkan terkena punggong Uchi. "Aaaaaaarggh, aaaaarghhh, arrrggggg, faster faster faster Mr.#####" "Yes, I'm coming, let's come together" kataku yang dah hampir ke puncak pelayaran berahi dan menakhodakan dua kapal! Si Yobi pula menggunakan jarinya untuk ketahap kepuasan.
Kini keduanya berlutut didepan kepala butohku, sambil aku memancutkan air nafsu yang pekat melekat ke mulut mereka..."Aaaaaaaaaarrrgghhh!!!!!" jeritku kepuasan begitu juga Uchi dan Yobi yang berkulum lidah dan bertukar-tukar rasa air ku.
Tak lama kemudian, aku pun mengemas diri dan bersiap-siap untuk balik ke pejabat pada malam tu. Akan aku sambung pengalaman aku dengan awek Jepun ni pada esoknya. Sekian Terimakasih!

5 comments:

  1. Thank you Artikel
    [❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤]
    [❤]
    [❤] SMS: 0821 3594 1115 # Bbm: 27C4C52A
    [❤]
    [❤] OBAT PEMBESAR PENIS
    [❤] OBAT PERANGSANG WANITA
    [❤] OBAT KUAT SEX TAHAN LAMA
    [❤] ALAT BANTU SEX PRIA
    [❤] ALAT BANTU SEX WANITA
    [❤]
    [❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤][❤]

























    Medical Abortion CYTOTEC PILL,

    SMS: 0813 2720 2278
    Medical Abortion Pill
    Medical Abortion 1 Thn
    Medical Abortion 2 Thn
    Medical Abortion 3 Thn
    Medical Abortion 4 Thn
    YOUTUBE ABORTION100%
    Obat Penggugur Janin Cytotec®
    What is Medical (drug-induced) Abortion?
    Medical abortion is a term used in medical literature to describe a procedure or regimen that uses various pills to end an established pregnancy.

    (1) (2)
    Medical abortion is a drug induced alternative to surgical and vacuum aspiration abortion for women who elect to terminate an early pregnancy. (3)




    Posted by Unik Aneh:
    VIEW SITE>>>>>>
    Indo-Cerita
    Indo-Mesum
    Indo-Bokep
    ABG Esex-Esex
    Tante Esex-Esex
    Janda Esex-Esex





































































































































































































































    ReplyDelete