Tuesday, June 16, 2009

story sex girl n boy

isteri bos aku
Hari itu selepas menghantar suaminya ke airport Lucy malas untuk melakukan apa-apa. En. Tan selalu ke luar negara mengurus syarikatnya. Lucy sedar akan peranannya sebagai isteri kedua En. Tan. Umur En. Tan sekali ganda umur Lucy. Kerana wang ringgit Lucy sanggup berhenti kerja sebagai pembantu pribadi En. Tan dan akhirnya berkahwin sebagai isteri nombor dua. Sebagai isteri yang masih muda nafsu Lucy kadang-kadang tak terlayan oleh En. Tan yang telah melebihi separuh abad. Kadang-kadang Lucy seperti meminta-meminta agar En. Tan memenuhi keperluan batinnya. Ada ketikanya Lucy hanya melancap sendiri bagi memuaskan nafsunya yang membuak-buak itu.
Hari itu nafsu Lucy kembali menggila. Lucy tak mampu lagi melayan dirinya sendiri. Lucy bangun dari katil dan bergerak ke tingkap. Dilihat Sami pemandunya sedang mencuci kereta. Badan Sami yang tak berbaju itu terlihat sungguh kekar. Lucy memanggil Sami dan melambai agar Sami datang ke biliknya di tingkat atas.
Sesampainya di bilik tidur yang luas itu Lucy langsung menerpa Sami. Seluar Sami dilondehnya. Sami amat terkejut dengan tindakan yang tak disangka-sangka itu. Sami berdiri kaku tanpa membantah tindakan isteri majikannya tersebut. Dalam keadaan keliru itu Sami mula terasa zakarnya yang terkulai layu itu disentuh dan diramas-ramas oleh Lucy. Sebagi seorang lelaki yang normal maka zakarnya mula mengeras bila diramas-ramas dan dilurut-lurut oleh tangan yang licin halus kepunyaan wanita muda dan cantik.
Lucy menarik tubuh Sami ke tengah katil. Sami terbaring telentang di tilam empuk. Tilam lembut empuk sungguh nyaman. Sami mula membandingkan dengan keadaan rumahnya. Bilik tidur itu saja sama besar dengan keseluruhan rumah Sami. Tilam di rumahnya hanya diperbuat daripada span. Tidak empuk macam tilam majikannya.
Nafsu Lucy sudah meluap-luap. Zakar Sami yang tercacak tegak di ramas kuat. Zakar hitam panjang hampir 8 inci itu dilurut-lurut. Kulit kulup yang masih menutupi kepala zakar ditarik-tarik. Kepala zakar Sami yang hitam berkilat terbuka. Tanpa lengah Lucy mencium penuh nafsu kepala licin. Bau istimewa menerpa hidung Lucy. Lucy khayal dengan bau jantan tersebut. Nafsunya tak dapat dibendung lagi. Zakar besar Sami dijilat dan dikulum. Lidah comel Lucy menari-nari di permukaan kepala zakar yang licin halus. Hujung lidah meneroka segala lekuk dan takuk zakar Sami. Kulit kulup dinyonyot dan diperah oleh lidah kasar Lucy. Digerak mulutnya maju mundur. Sami kegelian. Sami rasa sungguh nikmat. Terasa seperti melayang-layang diangkasa. Selama tujuh tahun dia berkahwin, isterinya tak pernah mengulum dan mengisap batang zakarnya.
Lucy kagum melihat zakar hitam terpacak kaku. Zakar suaminya tak sepanjang dan sekeras ini. Panjang zakar suaminya hanya 5 inci, berkepala kecil dan mempunyai kulit kulup macam zakar Sami juga. Lucy jarang mendapat belaian suaminya. Kadang-kadang suaminya tidur pulas bila nafsunya tengah memerlukan cumbuan dan belaian. Kalau diminta juga, En. Tan melayan sambil lewa, tak sampai lima minit sudah selesai. Kadang-kadang bila mencecah sahaja di muara vagina, mani En. Tan telah terpancut. Lucy belum mencapai klimaks, kecewa.
Sami terkejut juga. Lucy yang selama ini dilihat lemah lembut rupa-rupanya ganas di tempat tidur. Sami terbaring kaku menikmati segala perlakuan Lucy. Kelazatan dari batang zakar menjalar ke seluruh tubuh. Belum pernah dia merasai nikmat begini. Impian untuk meniduri Lucy dah tercapai. Sami tersenyum gembira.
Keghairan Lucy sampai ke puncak. Baju tidur tipis dibuka. Tetek pejal Lucy menjadi tatapan mata Sami. Bulu ketiak hitam jarang-jarang terbentang di depan Sami. Perasaan sami menjadi tidak menentu. Dengan pantas dia membaringkan Lucy. Tanpa disuruh Sami menerkam tetek kenyal Lucy. Puting warna pink dinyonyot-nyonyot. Dihisap-hisap. Lucy menggelinjang. Geli dan nikmat di pangkal dan di puting. Bibir lebam Sami amat terampil melayan gunung mekar. Ketiak Lucy yang berbulu jarang dicium Sami. Kulit ketiak yang putih dijilat-jilat. Sami ingin melayan Lucy sebaik-baiknya. Sami mahu Lucy akan sentiasa mengingatinya. Basah lencun ketiak Lucy kiri dan kanan oleh air liur Sami. Lidah besar dan kasar Sami membuat Lucy menjadi tidak keruan. Lucy bertambah geli. Badannya bergerak-gerak. Antara sedar dengan tidak Lucy mula mengerang keenakan.
“Ahhh..ohhh..sedap Sami, lagi, lagi,” suara Lucy tak teratur lagi. Suaminya tak pernah membelai seperti ini. Malah Lucy yang bertungkus lumus membangkitkan nafsu En. Tan. Berpeluh-peluh Lucy mengocok dan melancap zakar suaminya sebelum bertarung. Kadang-kadang zakar En. Tan tak cukup keras bagi meneroka terowong nikmat Lucy. Kalaulah suaminya sehebat Sami alangkah baik, keluh Lucy dalam hati.
Dengan perlahan Sami bergerak ke bawah. Kulit perut Lucy yang belum beranak dielus-elus. Pusat Lucy dijilat-jilat. Lucy tak tertahan lagi. Punggungnya diayak kiri kanan. Ditonjol tundunnya tinggi-tinggi ke atas. Muka Sami melekat di tundun putih gebu. Diarahnya Sami mengakhiri pertempuran. Diarahkan agar batang hitam panjang segera ditancap di taman indah. Lucy tak tertahan lagi ingin merasa batang besar itu menggerudi lombong syurganya. Sami tersenyum, tak perlu tergopoh-gopoh fikir Sami. Isteri majikan yang selama ini menjadi idamannya perlu dinikmati selama yang boleh. Mungkin kesempatan ini tak berulang lagi. Sami amat terpesona sejak hari pertama Lucy datang ke banglo itu itu. Dari dulu dia berangan-angan untuk bersama-sama dengan isteri majikan yang cantik dan muda itu.
Muka Sami menghampiri paha Lucy. Ah, indah sungguh pemandangan. Paha mulus licin dan lembut. Kulit paha Lucy sungguh halus, gebu dan tiada walaupun secalit parut. Tundun tinggi gebu putih melepak. Ada sejemput bulu halus menghiasi tundun indah. Bulu tumbuh cantik tanda sentiasa dirawat dan dijaga oleh Lucy. Sami menelan air liur menghayati pemandangan di hadapan. Sungguh berbeza dengan tundun isterinya yang hitam, leper dan berbulu lebat. Zakar Sami bergerak-gerak memberontak. Aliran darah memenuhi batang zakar.
Sami mendekatkan wajahnya ke tundun indah. Bagai kueh pau terbelah. Bibir luar membengkak, merekah. Terlihat sedikit bibir dalam. Indah macam kelopak bunga ros. Warna merah jambu. Di sudut atas ada bonjolan kecil. Kelentit Lucy sebesar biji jagung warna merah jambu berkilat terkena cahaya lampu. Sami geram melihat kelentit indah Lucy. Kelentit tak bersunat itu agak besar dan panjang. Sejak dulu Sami amat geram terhadap amoi-amoi cina. Paha-paha yang putih melepak selalu diperhati bila sekali sekala ke supermarket. Ketiak licin amoi cina yang memakai baju tanpa lengan juga menarik perhatiannya. Kalau tidak ada undang-undang, Sami rasa ingin memperkosa saja amoi-amoi tersebut.
Pelan-pelan Sami menempelkan hidungnya ke taman Lucy. Aromanya sungguh nyaman. Sami menggeselkan hidungnya ke kelentit yang tertonjol. Aromanya amat segar, benar-benar membuat Sami khayal. Sami melurutkan hidungnya ke bawah, ke celah rekahan bibir lembut. Lucy mengeliat, paha terbuka luas. Indah sungguh, fikir Sami. Sami menarik nafas dalam-dalam. Sami ingin supaya sepasang paru-parunya dipenuhi dengan aroma vagina isteri majikan yang cantik itu. Sami berlama-lama di situ. Sami ingin menikmati sepuas-puasnya bau vagina Lucy.
Lucy terketar-ketar kegelian. Terasa tubuhnya bagai melayang-layang. Punggugnya terangkat-angkat bila hujung hidung Sami menyentuh mutiara pusakanya. Cairan licin mula keluar dari taman Lucy. Aromanya makin keras, aroma khas vagina. Aroma yang benar-benar ingin dinikmati Sami. Selama ini Sami hanya menghidu bau dari celana dalam Lucy yang diambilnya dari bilik cucian. Itupun dirasainya sungguh nikmat.
Sami mengeluarkan lidah menjilat cairan licin. Payau dan masin. Nikmat sekali. Lidah makin dijolok di lubang sempit. Lubang keramat Lucy diteroka. Sami terasa lidahnya dikemut hebat dinding vagina Lucy. Lidah Sami diramas halus oleh vagina yang mekar. Erangan Lucy makin jelas, “Ahh...ohhh...argh....sedap..sedap...”
Sami melajukan lagi jilatan. Maju mundur lidah Sami di lorong sempit. Lucy mula mengerang, merengek, bibir digigit mata mula menguyu. Paha mulus dan pejal itu bergetar.Getaran-getaran paha dan punggung bagaikan berlakunya gempa bumi. Tangan Lucy menggenggam erat besi di kepala katil. Paha Lucy menjepit kepala Sami. Lucy mengerang keras, badan Lucy mengejang dan tiba-tiba cairan vagina menyirami seluruh muka Sami. Lucy terkulai lemas. Lucy dah sampai ke puncak nikmat.
Keghairahan Sami baru separuh jalan. Lucy sudah lemah longlai. Sami terus mengganas. Cairan nikmat yang terbit dari vagina Lucy disedut dan dijilat hingga kering. Ditelan cairan pekat licin. Kelentit Lucy dijilat penuh ghairah. Nafsu Lucy kembali bangkit. Ditolak Sami hingga terlentang. Lucy bangun. Lucy tak sabar lagi menunggu tindakan Sami. Sami terlampau lambat. Badan Sami dikangkanginya. Tubuh Lucy tak dibaluti seurat benang. Muka Lucy menghadap Sami. Tetek pejal tergantung kemas di dadanya. Sami geram melihat tetek berkembar yang sedang mekar.
Lucy menurunkan badannya pelan-pelan. Muara vagina merah basah merapati zakar hitam keras terpacak. Zakar Sami menunggu penuh sabar. Terpacak keras sambil berdenyut-denyut. Bibir halus vagina Lucy mengelus-elus lembut kepala licin berkilat. Muara yang telah lembab mengucup lembut kepala licin hitam berkilat. Sami melihat bibir merah basah mula menelan batang hitamnya. Punggung Lucy makin rendah hingga seluruh kepala zakar Sami berada dalam lubang hangat. Vagina Lucy mengemut secara berirama. Lucy menurunkan lagi pantatnya. Seluruh zakar Sami menerobos mengisi gua keramat. Sami dapat merasa kulit kulup zakarnya tertolak ke bawah.Terowong nikmat yang hangat dan lembab diisi penuh oleh batang hitam berurat yang penuh tenaga.
Tetek Lucy dipegang dan diramas lembut. Kedua-dua tangannya bekerja keras. Tangan kasar pemandu membelai tetek pejal berkulit halus isteri majikan. Lucy merasa keenakan bila teteknya diramas. Suaminya jarang memegang teteknya walaupun disua ke depan muka. Lucy menikmati penuh khayal. Perasaan sedap dan lazat menjalar ke seluruh tubuhnya.
Sami merasa batang zakarnya diramas-ramas. Hangat lubang vagina Lucy yang sempit. Lucy mengemut. Mula-mula pelan, kemudian makin cepat. Kemutan-kemutan tersebut beralun berirama. Punggung Lucy naik turun dengan laju. Batang besar Sami penuh padat mengisi rongga sempit Lucy. Lucy mengemut makin cepat dan pantas. Sami tak tertahan, badannya bertambah kejang, maninya berkumpul dihujung zakar, pancutan tak terkawal lagi. Sami melepaskan pancutan dalam vagina Lucy yang lembab, hangat. Enam das dtembaknya. Benih hindu yang segar menyemai ladang cina yang subur. Lucy tak kisah kalau benih-benih itu bercambah dalam rahimnya. Itu urusan esok, yang penting merasai nikmat hari ini.
Tiba-tiba Lucy menjerit keras, “Ahh.... Ohhh....Arghhh... enak Sami, enak”. Cairan panas menyirami kepala zakar Sami. Kepala zakar basah kuyup disirami air nikmat. Sami berasa ciaran nikmat Lucy sungguh hangat, malah lebih hangat daripada cairan nikmat isterinya. Terketar-ketar lututnya bila cairan hangat Lucy menyiram kepala zakarnya yang berkulit licin dan sensitif tersebut.
Lucy terasa lemah. Sendi-sendi terasa longgar. Lucy rebah di dada bidang berbulu kasar. Sami diam saja menikmati kesedapan. Tetek Lucy menempel rapat di dada Sami. Terasa geli bila tetek pejal bergesel degan bulu-bulu dada Sami yang kasar. Hangat terasa di dalam bilik yang dingin. Lucy Terkapar lesu di dada kekar. Dada Sami yang berpeluh dicium. Bau keringat Sami menerpa lubang hidung Lucy. Bau lelaki, fikir Lucy. Badan En. Tan tak berbau keras seperti bau badan Sami. Lucy suka bau keras badan Sami.
Sepuluh minit kemudian Sami melangkah lesu meninggalkan Lucy terlena pulas. Sebelum keluar sempat juga Sami mencium taman mekar yang telah diairi. Bau lendir vagina Lucy bercampur maninya yang pekat dihidu. Inilah bau nikmat seks, kata hati Sami. Sami berjalan longlai ke muka pintu. Sambil menutup pintu Sami menjeling ke arah isteri majikannya bertelanjang bulat terbaring di katil empuk. Sami berharap agar peristiwa ini berulang lagi
.

5 comments:

  1. http://macam-macamade.blogspot.com/2009/06/video-video-sex-girl-n-boy.html

    ReplyDelete
  2. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Ha..besar macam ni baru mantap
    Baru isteri sayang..ermm
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete